Joc de momorie Printesa Somnoroasa

Cod: 9L-302335

Ajuta printesa Penny Pea sa urce in patutul ei de printesa! mai mult ...

0 out of 5 based on customer ratings
(0 pareri)

Este timpul pentru somn si printesa Penny Pea se urca in patul ei de printesa. Este chiar confortabil, insa ceva o nelinisteste pe mica printesa. Ii este sete? A disparut animalul ei de plus? Sau poate o mica boaba de...

Haba

Trimite comanda astazi pana in ora 14:30 si estimam ca vei primi produsul maine intre orele 9:00 - 17:00

Disponibilitate: In stoc

118 LEI 94 LEI

Ajuta printesa Penny Pea sa urce in patutul ei de printesa!

Este timpul pentru somn si printesa Penny Pea se urca in patul ei de printesa. Este chiar confortabil, insa ceva o nelinisteste pe mica printesa. Ii este sete? A disparut animalul ei de plus? Sau poate o mica boaba de mazare de sub saltelele ei o tine treaza? Cine o poate ajuta pe printesa Penny Pea?

  • Include o pilota confortabila
  • Scenariu de joc incantator
  • Are inclusa si o poveste

Contribuie la  dezvoltarea imaginatiei si a creativitatii

Recomandare de varsta: 2ani+

Material: lemn, carton, material textil

Tipul jocului: joc de memorie, joc de asociere

Numar de jucatori: 1-4 persoane

Durata jucului: aprox. 5 min

Jocul include: 1 tabla de joc, 1 printesa Penny Pea, 1 pilota pufoasa, 1 pat pentru printesa, 7 carduri de memorie. 1 perna, 1 set de instructiuni

Fabricat in Germania

 

INSTRUCTIUNI

Joc de potrivire pentru incepatori si joc de memorie pentru 1-4 printese si printi cu varste peste 2 ani.

Autor: Liesbeth Bos

Ilustratii: Marina Rachner

Durata jocului: 5 minute

 

Continut:

1 tabla de joc

1 printesa Penny Pea

1 pilota pufoasa

1 pat de printesa

7 carti rotunde de memorie

6 carti patrate de memorie

1 card-perna

1 set instructiuni

 

Dragi parinti,

Multumim pentru ca ati ales acest joc din seria „Primele mele jocuri”. Ati facut o alegere excelenta, oferind copilului dumneavoastra sansa sa dezvolte abilitati importante intr-o maniera jucausa.

Cu siguranta este familiarizat cu povestea. Este timpul pentru somn si mica printesa Penny Pea se urca in patul ei de printesa. Patul este confortabil insa ceva continua sa o deranjeze si nu se poate linisti. Ii este sete? Ii lipseste animalul de plus?

Cine o poate ajuta pe printesa Penny Pea? Afla impreuna cu alti copii de ce printesa nu poate adormi.

Va dorim joaca placuta!

 

Inainte de a juca pentru prima oara, desprindeti cartile din cartonul perforat.

Important: aruncati imediat piesele ramase pentru a elimina pericolul de inecare.

 

Joaca creativa si descoperirea detaliilor

In joaca creativa, copilul se familiarizeaza cu materialele jocului. Impreuna, uitati-va peste toate ilustratiile jocului si cardurile de memorie. Vorbiti impreuna despre descoperirile minunate pe care le va face in dormitorul printesei. Copilul tau poate juca un joc de rol cu printesa Penny. Puteti vorbi despre ce ii ajuta pe printi si pe printese sa adoarma si ce fac inainte de a merge la somn. Inainte de a juca jocul,  exersati potrivirea cardurilor de memorie cu zonele care corespund in camera. Fiecare imagine de pe cardurile de memorie se gaseste intr-o zona a camerei regale. Fundalurile colorate ii ajuta pe copii sa potriveasca corect.

 

Copiii mai mari, care sunt deja familiarizati cu elementele jocului, pot fi intrebati lucruri specifice despre printesa Penny. Spre exemplu: unde este olita? Ai vazut cartea cu poze? Poti sa gasesti mieluselul? Ce este pe masa? Si asa mai departe.

 

Jocul 1: Somn usor mica printesa!

 

Inainte de a juca

Asezati tabla de joc in centrul zonei de joaca. Aseaza pernele cu partea inchisa in sus, pe perna galbena in centru si aseaza patul deasupra. Aseaza pilota peste pat cu deschizatura deasupra. Cardurile patrate se aseaza cu fata in sus pe zonele corespunzatoare de pe tabla de joc. Toate cartile rotunde, in afara de cartea cu boaba de mazare, sunt amestecate si asezate cu fata in jos pe covorul roz cu simbolul coroanei. Cartea rotunda cu mazare este asezata cu fata in jos la fundul acestei gramezi. Penny Pea este asezata langa pat.

 

Sa ne jucam!

Deschide jocul spunand: „Draga printesa Penny Pea este timpul sa te duci la somn. Te duc in pat si te invelesc confortabil.” Acum aseaza printesa in interiorul deschizaturii din pilota.

 

Copilul care a dormit la pranz azi sau cel mai tanar dintre jucatori incepe prin intoarcerea cardului de deasupra. Cel mic joaca rolul printesei scotand figurina din pat si spunand: „Imi doresc foarte mult sa merg la somn, dar nu pot sa dorm pentru ca...” si numeste imaginea de pe cardul intors. Spre exemplu,...”animalul meu de plus lipseste si nu pot sa dorm!”.

Acum, copilul cauta imaginea potrivita si o indica pe cea care crede ca este corecta.

 

Copilul indica imaginea corecta?

  •          Da. Perfect! Copilul ia ambele carduri si le aseaza cu fata in sus in fata lui.
  •          Nu. Pacat! Acum toata lumea incepe sa caute cu atentie pana cand descopera cardul corect.

 

Parintele ia figurina si spune:”Draga printesa Penny Pea, se face destul de tarziu. Te rog baga-te in pat si culca-te.” Aseaza figurina in pilota.

 

Acum este randul urmatorului jucator sa scoata printesa din pat si sa spuna „Imi doresc foarte mult sa merg la somn, dar nu pot sa dorm pentru ca...”

 

Finalul jocului

Cand ultimul card rotund a fost intors pentru a fi vazut de toata lumea, devine clar ce o tine treaza pe printesa. Toata lumea striga: „Mazarea! Poate fi numai mazarea!”

Acum fiecare ajuta la rezolvarea problemei. Un copil da jos pilota confortabila, altul muta patul iar cardul-perna este descoperit. Acesta este asezat pe fotoliu unde il poate vedea toata lumea. Bobul de mazare nu mai este sub patul ei, ci pe fotoliu. Patul este rearanjat iar Penny se poate aseza in pat ca sa adoarma. Toata lumea se tine de mana si zice in cor: „Noapte buna, draga printesa Pea.”

Jocul este gata si toata lumea se poate duce la somn.

 

Pentru a ajuta copiii mici sa joace dupa reguli, ambele jocuri au fost realizate in mod asemanator. In plus, ambele jocuri pot fi jucate ca ritual de somn. Jocul 1, este un joc perfect pentru a introduce regulile. Jocul al doilea, joc de memorie, este mai dificil deoarece copiii trebuie sa se concentreze mai mult pentru a-si aminti unde sunt cardurile.

 

Jocul al doilea: Penny nu poate sa doarma!.

Primul joc de cooperare si de memorie.

 

Inainte de a juca

Asezati tabla de joc in centrul zonei de joaca. Aseaza pernele cu partea inchisa in sus, pe perna galbena in centru si aseaza patul deasupra. Aseaza pilota peste pat cu deschizatura deasupra. Cardurile patrate se aseaza cu fata in jos. Cardurile rotunde se amesteca fara sa le vada copiii si asezate cu fata in jos pe covorul roz cu simbolul coroanei. Cardul rotund cu mazare este asezat cu fata in jos la fundul acestei gramezi. Penny Pea este asezata langa pat.

 

Sa ne jucam!

Deschide jocul spunand: „Draga printesa Penny Pea este timpul sa te duci la somn. Te duc in pat si te invelesc confortabil.” Acum aseaza printesa in interiorul deschizaturii din pilota.

 

Cel mai mare copil incepe sa intoarca primul card rotund. Cel mic joaca rolul printesei scotand figurina din pat si spunand: „Imi doresc foarte mult sa merg la somn, dar nu pot sa dorm pentru ca...” si numeste imaginea de pe cardul intors. Spre exemplu,...”inca nu ne-am uitat la cartea cu poze si nu pot sa adorm fara o poveste!”

Copilul intoarce un card patrat sperand sa corespunda imaginile.

 

Corespund imaginile?

  • Da. Perfect! Copilul pune ambele carduri in zona corespunzatoare din dormitor.
  • Nu. Copilul intoarce cardul dupa ce il arata tuturor. Urmatorul jucator isi incearca acum norocul, si tot asa pana se gaseste cardul corect.

 

Adultul ia figurina si spune:”Draga printesa Penny Pea, se face destul de tarziu. Te rog baga-te in pat si culca-te.” Aseaza figurina in pilota.

 

Acum este randul urmatorului jucator sa scoata printesa din pat si sa spuna „Imi doresc foarte mult sa merg la somn, dar nu pot sa dorm pentru ca...”

 

Finalul jocului

Cand ultimul card rotund a fost intors pentru a fi vazut de toata lumea, devine clar ce o tine treaza pe printesa. Toata lumea striga: „Mazarea! Poate fi numai mazarea!”

Acum fiecare ajuta la rezolvarea problemei. Un copil da jos pilota confortabila, altul muta patul iar cardul-perna este descoperit. Acesta este asezat pe fotoliu unde il poate vedea toata lumea. Bobul de mazare nu mai este sub patul ei, ci pe fotoliu. Patul este rearanjat iar Penny se poate aseza in pat ca sa adoarma. Toata lumea se tine de mana si zice in cor: „Noapte buna, draga printesa Pea.”

Jocul este gata si toata lumea se poate duce la somn.

Cod: 9L-302335 Categorie: Jocuri de Memorie Producător: Haba

Calculat din 0 pareri

0 total
0
0
0
0
0

Adauga o parere